Instagram

Welcome,,,

just enjoy this blog... ;)

About Me

Labels

Followers

follow me^^

visitors

chit chat

Sep 26, 2012
emmm... i just wanna say 'congratulation!' with a big smile in my face. i'm so glad u've finally found someone. 
but it's weird how come u still mad at me...
well, kata orang 'u'll meet 1 or 2 or 3 wrong people before u meet the right one'
kita selalu menempatkan diri jadi orang yang ditinggalkan dan si penemu orang salah kan? hmm... but u have 2 admit. sometimes, u just became the wrong person for someone else. 
jadi setiap orang punya sisi baik dan ga baik menurut saya. krn kadang orang tuh terlalu egois ma sesuatu. 

saya dah dapet kos nih... tapi per oktober... trus desember pindah kos lama... seriously, gara2 kegiatan nyari kos ini, saya jadi yakin kalo kos lama saya emang yang paling oye.

*sigh...
temen saya lagi setres. she's perfect in everything. cantik, pinter, menyenangkan, baik, tapi kalo udah urusan hati... beuh... otaknya ga jalan.
mumpung ga bakal baca blog saya, kita maki2 dia... haha...
my dear... don't be a bad person for stealing someone's heart. why wouldn't u wait for someone who would give it to u?
be nice with ur heart... if keeping something is hard, then u should let it go, rite?

tapi nggabel kek apa juga gak bakal didengerin...
dasar...
hari ini saya belajar betapaaaaaa gizi tuh penting banget. dan betapaaaaaa pemerintah terlalu ribet ngurusin hal2 ga penting daripada ini.

saya seneng akhirnya belajar lagi. saya bakal lebih seneng kalo ada yang ngajakin seminar ke luar negeri (prof... pick meeee....)

tujuan utama: jalan2 belajar
tujuan kedua: belajar jalan2

hehe

temen saya banyaaaaak deh.... thanks God for everything... i wont let U down... 
and for that someone...
i wish u every happiness... may Allah gives all best for u, as always.
^^

2 comments: